Friday, January 28, 2011

Sakit Perut / Sakit Hati

aduh..aku sakit perut ari ni..
nape ek?silap mkn ke pe nih?
da 3 kali ulang alik pi toilet kesayangan, hadoi!! :((


tp ni kecik pnya hal...
sakit hati jauh lg 'best' dari ni...
pernah sakit hati dulu-dulu..
rasa cam hati tu kena hiris dgn pisau tajam..duh!! ngilunya...

sakit hati maybe bermaksud...
hati disakiti org lain..
ATAU
maybe hati kita tak sihat, berniat yang bukan2..
ATAU
kedua-duanya sekali.. ha3....

sbb tu la kita ada akal,
akal digunakan untuk melawan semua ni...
pegangan agama lak jadik guideline supaya x terpesong...

ari tu hati aku sakit lagi,
diorang ni kutuk aku lebey2..
x prihatin lngsng le...agak2 le...terlebey suda diorg nie!!!
apa2 pn tenkiu aa sbb korang bg nmpk ape yg aku x nmpk selama ni...

tetibe rasa cam best plak sakit2 ati ni..
lebey2 lagi masa dia baik...
time tu la nikmat snggh rasa...

ha3...

P/S: ade sape2 lg nak sakitkan ati aku x?
Best Regards,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...