Monday, December 13, 2010

Chocolate Love (^_^)

Seperti tajuk di atas, aku memang seorang yang gemarkan chocolate. Kalau boleh, aku ingin mencuba segala jenis coklat yang ada kat segenap pelusuk dunia ni. Kagum betul aku dengan coklat ni. Bermacam-macam jenis untuk kita cuba. Kat bawah ni antara coklat yang aku beli semenjak dua menjak nih:


Entah kenapa aku makin tergila-gilakan coklat nih... Mungkin nak releasekan tensen kerja naphtha hari tu kot, hujung bln ni kena lagi, tak kuasa I... haih (-_-)

Aku rasa lagu ni yang paling sesuai untuk topik kali ni kot ha3...





P/S: Sapalah yg nak baca topik yang bosan nih hu3...
Best Regards,

5 comments:

  1. aiyakkk ! matt tlh mggodaku !
    berylls dowh ! suek sgt2 coklat 2 ! yummy2
    tp dlm byk2 coklat , ak plg suke MARS
    ko pnh try ? lau blom , silelah mncube k ! hehe

    ReplyDelete
  2. choc?tak suka pulak..choc itu manis tak baik utk kesihatan..hehe..aku tak boleh tahan dengan tahap kemanisan choc tu..kadang-kadang rasa nak muntah.tp depends kot..ada yang aku boleh mkn..ish..ish..aku ni byk pulak pntg larang makan..patut la bdn tak naik2..aduhai..nk kata memilih tak jugak..*sigh

    ReplyDelete
  3. sue, cayala coklat mmg best kan (*_^)
    zaza, kalo x ska coklat manis, ade je coklat pahit, blasah je yg tu, mane tau dpt menaikkkan badan ha2...

    ReplyDelete
  4. nak coklat2..nk bgi giveaway ke ni?hehe
    kalu lisa lagi suka dark choc!!

    ReplyDelete
  5. lyssa, u mean bittersweet kan? ok gak kurang manis tp still sedap lg, giveaway rsnye x sesuai coklat, baik bg stuff yg last forever, choco melt in ur mouth he3... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...